Tuesday 1 November 2011

onLy onE ^.^




PEJAM CELIK, PEJAM CELIK ...
da dekat 4 tahun kita bersahabat.
pasang surut dan tak surut surut tetap bersama.

hari ni rasa macam nak tacing macing plak. terasa macam banyak sangat buat salah kat dia.
the honestly from my heart..
" hai friend, terima kasih diatas kesudian menjadi sahabat saya selama nie. besar pengorbanan dan juga kesabaran telinga, otak dan perasaan awak menyelesaikan masalah saya. T.T.. saya nie memang seorang yang degil megil.* rosak bahasa. tak ade sape yang boleh mengantikan tempat awak sebagai sahabat saya. owak memang yang terbaik. >.< ILYSM "




kengkadang kita nie bila ada orang tersayang, mesti kita akan lupa ngan sahabat kite, betol x ?? tak payah nak tipu kita lorh. =.= bila kita susah, sahabat jugak yang kita carik. whatever la problem kita... 

Tentang sahabat :
BF : Syg , moto i rosak kt tepi jalan ni.
GF : Yeke? Then how ? U jage diri elok2 k, ade pape kol tau.
...
Tentang Sahabat:
... BF : Bro, moto aku wat hal plak dah.
BFF : Asal bro? Ko katne? Aku gi sane skang.

Thats it. So, sebaik manapun buah hati korang,jangan la korang sisihkan sahabat korang . . . renung2kan . . .

now, belajar dari kesilapan okey !


 mesti tertanya tanyakan siapakah sahabat saya.. 

NIE DIA SAHABAT TERBAIK SAYA





>.<

p/s : hargailah sahabat anda ! 




deMoKpeNdEkbUNceTBowLArt

0 orang nak cite:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...